نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد,پرطرفدارترین هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای مشهد,معرفی مشهد,درباره مشهد,اماکن تاریخی مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,معروف ترین هتل های مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل فردوس مشهد

 هتل فردوس مشهد

این هتل 4 ستاره در خیابان امام رضا است و  حدود سیصد متر از حرم مطهر فاصله دارد هتل دارای هشت طبقه با چشم انداز زیبای حرم است.هتل فردوس در بهمن سال هشتاد و هشت نیز تاسیس گردیده است .

هتل دارای فضایی دلنشین با آکواریوم زیبا و با ظرفیت سیصد و پنجاه نفر است رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد. مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل کیانا مشهد 

این هتل یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 91 تاسیس گردیدهتل دارای سالن بزرگ با 110 واحد است که 61 اتاق دو تخته و 44 اتاق سه تخته و 5 آپارتمان است.هتل دارای مجموعه آبی است و هتل آماده پذیرایی از میهمانانتور مشهد است.

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

این هتل 4 ستاره از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم است.هتل در اواخر سال هشتاد و نه بنا شد .تور مشهد دارای امکاناتی از قبیل اینترنت،رستوران،نمازخانه،لابی،کافی شاپ،تلویزیون با ماهواره،یخچال و سوئیت است هتل جواد در خیابان امام رضا واقع شده است.

مطالب مرتبط:

هتل فردوس مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل جواد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد میباشد. مجتمع چند منظوره آرمان در قطاع سه طرح نوسازی و بهسازی پیرامون حـرم مطـهر امــام رضا (ع) با مساحت عرصه ۱۰، ۵۳۵ متر مربع (خالص) و با زیربنایی در حدود ۹۲۰۰۰ مترمربع در ۱۳ طبقه در حال احداث و در آستانه بهره برداری کامل است.مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.  آرمان با داشتن ۹۵ متر از بر خیابان نواب صفوی و حدود ۵۰۰ متر فاصله با بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) نقش عمده‌ای در خدمت‌رسانی به زائرین ایفا خواهد کرد. لازم به ذکر است، این مجتمع با ۴۰۶ واحـد تجـاری، ۲۹۱ واحد اقامتـی، ۱۲۲ واحد مسکونی و ۴۲۰ واحد پارکینگ، مجموعا در ۱۳ طبقه و با ورودی منحصر به فرد و باشکوه طراحی گردیده است.در تور مشهد میتوانید از امکانات این هتل استفاده نمایید.

امکانات هتل :یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل آرمان مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

هتل بین المللی کوثر ناب در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با انگیزه ای متفاوت در ارایه خدمات به مهمانان و زائرین گرامی تور مشهد است. هتل بین المللی کوثر ناب در بلوار امیرالمومنین(شارستان) که منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) است واقع گردیده به طوریکه میتوان این فاصله را به مدت 10 دقیقه به طور پیاده طی کرد.فاز اول این هتل دارای 51 واحد شامل رویال سوئیت, سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس،استدیو سوئیت و پریمر سوئیت میباشد. در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. که مجهز به ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،یخچال ،مایکروفر و تلویزیون،صندوق ا مانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع،کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم میباشد. هتل بین المللی کوثر ناب اولین هتل پنج ستاره شهر مشهد مجهز به امکانات فوق در تور مشهد میباشد. از خدمات هتل میتوان به: بوفه صبحانه و به صورت رایگان ، تراسفر از فرودگاه به هتل خدمات ،cip،باهزینه از فرودگاه به هتل، اشاره نمود.

امکانات هتل :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آرمان مشهد

 

هتل کوثر ناب مشهد

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

روستای گلستان مشهد 

روستای گلستان واقع در ۵ کیلومتری مشهد، دارای مناظر کوهستانی و باغات میوه با دره‌های سرسبز که به رغم وجود این مواهب طبیعی از جمله بند گلستان، وجود آستان مقدسه امام‌زادگان یاسر و ناصر به اهمیت گردشگری آن افزوده است. روستای حصار گلستان یکی از روستاهای خوش آب و هوا در جنوب غرب مشهد و در حوالی شهر طرقبه واقع شده است.در تور مشهد بهترین لحظات را سپری کنید. جمعیت این روستا در حدود۳۰۰۰ نفر و جمعیت غالب آن را جوانان تشکیل میدهند. این روستا به سبب داشتن آب و هوای دلنشین،رودخانه های خروشان، و نزدیکی با شهر مشهد روزهای تعطیل پذیرای جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش در دامن طبیعت می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. داشتن سیستم گازکشی منازل,تلفن, پست بانک , مخابرات مستقل, کتابخانه , مسجد وحسینیه بزرگ و ... از امتیازات این روستا محسوب میشود. از جاهای دیدنی این روستا میتوان به معماری بکار رفته در حسینیه،رودخانه ها و مناطق بکر طبیعت اشاره کرد. از غذاهای سنتی این روستا میتوان به انواع اشکنه مخصوصاً اشکنه ماست،بلغورو... اشاره کرد. سوغات روستا هم انواع خشکبارمخصوصاً آلو خشک ، انواع میوه مثل گیلاس, هلو  گندم , جو و.... می باشد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید.

 

روستای گلستان مشهد

 

روستای خوش دره مشهد

روستا ی خوشدره جزء استان خراسان رضوی در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوبی از شهر مشهد مقدس می باشد که این روستا در شهرستان مه ولات و در بخش شادمهر قرار گرفته است . این روستا در ارتفاع ۱۲۸۰ متری از سطح دریا واقع شده است از نظر موقعیت جغرافیایی در عرض 35 درجه و 14 دقیقه شمالی وطول جغرافیایی58 درجه 57 دقیقه شرقی واقع شده است.در تور مشهد بهترین لحظات را سپری کنید. روستای خوشدره یکی از روستاهای شهرستان مه ولات-شهر شادمهر است که در فاصله 30 کیلومتری جنوب غربی شهرستان تربت حیدریه و در مسیر جاده تربت حیدریه به کاشمر قرار گرفته است.روستای خوشدره دارای جمعیتی بالغ بر 500 نفر که حدود 200 خانوار را تشکیل میدهند.همانند اکثر روستاها شغل مردم روستا کشاورزی و دامداری است. با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تغییرات عمده در روستا مردم از نعمت آب،برق،تلفن و سایر امکانات رفاهی مانند مخابرات و پست بانک بهره مند شدند.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایید.

روستای خوش دره مشهد

مطالب مرتبط:

روستای گلستان مشهد

 

روستای خوش دره مشهد

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

این هتل سه ستاره تا حرم مطهر هفتصد کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد هتل دارای نه طبقه است دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ،یخچال، تلویزیون، سوئیت،اینترنت وایرلس،ترانسفر شبانه روزی حرم، صبحانه خوری ، رستوران و کافی شاپ است. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند. 

هتل هفت آسمان مشهد

 

هتل تهران مشهد

این هتل سه ستاره در مساحتی به اندازه یاز ده هزار متر مربع واقع شده است این هتل در سال پنجاه دو تاسیس گردید و تا حرم مطهر پنج دقیقه فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، سوئیت رستوران، اینترنت، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و پارکینگ است . مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین لحظات را تجریه کنند.

 مطالب مرتبط:

هتل تهران مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان مقدم مشهد

هتل آپارتمان مقدم یکی از هتل آپارتمان نو ساز مشهد است که در شهریور ماه سال ۱۳۹۲ ساخته و افتتاح شده است. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا (ع) ۳۰۰ متر که معادل ۵ دقیقه پیاده روی می باشد و به عبارتی این هتل از هتل های نزدیک حرم مشهد است . در تور مشهد از این هتل آپارتمان زیبا استفاده نمایید. هتل آپارتمان مقدم مشهد که یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد  دارای 36 واحد شامل 18 اتاق دو تخته , 6 اتاق 3 تخته , 12 اتاق 4 تخت با ظرفیت 102 نفر می باشد.با توجه به فاصله کم هتل آپارتمان مقدم تا حرم مسافرین محترم تور مشهد می توانند راحتی را در این سفر و هتل آپارتمان تجربه کنند.

از جمله امکانات هتل آپارتمان مقدم مشهد می توان به : صبحانه به صورت بوفه (سلف سرویس) و همچنین ناهار,شام به صورت منو انتخابی اشاره کرد. هتل آپارتمان مقدم مشهد دارای رستورانی با ظرفیت 60 نفر با وعده های غذایی :

ناهار : چلو کباب جوجه , چلو کباب کوبیده , چلو مرغ , چلو قیمه , چلو قرمه سبزی 

شام : خوراک جوجه , خوراک کوبیده , خوراک شنسل مرغ , همبرگر و هات داگ  میباشد.

هتل آپارتمان مقدم مشهد

 

هتل آپارتمان ترنج مشهد

یکی از هتل آپارتمان های مشهد هتل آپارتمان ترنج است که در نزدیکترین مکان به حرم امام رضا (ع) قراردارد.این هتل آپارتمان با داشتن 16 واحد ، سیستم کولر گازی و گرمایش شوفاژ با بازسازی جدید یکی ازهتل آپارتمان های دو ستاره مشهد می باشد که آماده پذیرایی از زائرین آستان حضرت امام رضا (ع) است.در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.

همچنین 16واحد این هتل شامل : 8 سوئیت 3 تخته با ظرفیت 3 نفر 8 آپارتمان یک خوابه 3 تخته با ظرفیت 4نفر 4 کانکت 4 تخته با ظرفیت 6 نفرمیباشد.

البته این هتل از مهمانان با صبحانه , ناهار و شام پذیرائی می کنند وصبحانه این هتل  منوی مثل تخم مرغ نیمرو , تخم مرغ آب پز, املت, پنیر ,کره ,مربا, حلوا شکری, سوسیس و کالباس دارد. مسافران تور مشهد میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین لحظات راسپری کنند.

هتل ترنج مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان ترنج مشهد

هتل آپارتمان مقدم مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

جاذبه های گردشگری مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران و مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. در تور مشهداز این مکان زیبا دیدن فرمایید. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

 مطالب مرتبط:

پارک جنگلی شاندیز مشهد

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بهترین هتل های مشهد

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد. درتور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

 مطالب مرتبط:

هتل بین المللی هما 2 مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازار های مشهد

بازار مرکزی مشهد

این مجموعه بازار در چهارراه شهدا مشهد قرار گرفته است . ساختمان های این بازار در چهار طبقه قرار گرفته اند . در طبقه دوم این بازار مراکز تجاری عمده و دفاتر بازرگانی قرار گرفته اند . این بازار از دوبخش تشکیل شده است . در غرفه های این بازار انواع مختلفی از پوشاک ، سوغات ، زینت آلات و نمادهای مذهبی و دیگر مایحتاج گردشگران تور مشهد عرضه می‌شود .

بازار مرکزی مشهد

این بازار یکی از بازار های پرطرفدار مشهد می باشد و یکی از بازار های سرپوشیده مشهد به شمار می رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خور جلب کرده است .

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

این بازار در گذشته بخشی از محله قدیمی بوده که در قسمت ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و به دلیل موقعیت اقتصادی مشهد خانه های این قسمت به مراکز تجاری و بازار تبدیل شده است. این بازار به دلیل معماری خاص و ترکیب قدیمی ای که دارد نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک می باشد . همچنین این بازار دسترسی خوبی به برخی از هتل ها دارد .

مطالب مرتبط:

بازار مرکزی مشهد

 

بازار جنت مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

این هتل سه ستاره تا حرم مطهر هفتصد کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد هتل دارای نه طبقه است دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ،یخچال، تلویزیون، سوئیت،اینترنت وایرلس،ترانسفر شبانه روزی حرم، صبحانه خوری ، رستوران و کافی شاپ است. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند. 

هتل هفت آسمان مشهد

 

هتل تهران مشهد

این هتل سه ستاره در مساحتی به اندازه یاز ده هزار متر مربع واقع شده است این هتل در سال پنجاه دو تاسیس گردید و تا حرم مطهر پنج دقیقه فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، سوئیت رستوران، اینترنت، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و پارکینگ است . مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین لحظات را تجریه کنند.

 مطالب مرتبط:

هتل تهران مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد هتلی چهار ستاره است  که در چند قدمی حرم امام رضا (ع) بنا  شده و محل پذیرایی و استراحت زائران و مسافران تور مشهد ویژه اربعین 94می باشد. هتل فردوس  در خیابان امام رضا (ع) در هشت طبقه بنا گردیده تا تا حرم مطهر 300 متر فاصله دارد که این نزدیکی اقامت زائران را برای تشرف به حرم  آسان می نماید.
این هتل در بهمن ماه سال 1388 افتتاح شده است و با توجه به موقعیت ساختمان عمده قسمت های هتل از نور طبیعی بهره مند است و چشم اندازی زیبا از حرم را نمایان می سازد.

این هتل دارای 96 اتاق می باشد که  دارای تلویزیون،IPTV  (موزیک، فیلم، بازی ... )، ماهواره، ايركانديشن، اينترنت wireless،سرويس بهداشتي فرنگی، تلفن , کاناپه ، ميزغذاخوری 2 نفره ،كتري برقي وحوله های واحد به صورت تن پوش ميباشند. در تور مشهد تعطیلات آذر 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

اتاق های هتل فردوس مشهد

 

امکانات هتل

سالن صد نفره، کافی شاپ، اتاق بازی کودکان، رستوران فرنگی ، رستوران ایرانی، بیزینس سنتر، لابی، اتاق کنفرانس، اتاق چمدان، صندوق امانات، فروشگاه، پارکینگ، کافی نت، شبکه ویدیویی، ماهواره، خشکشویی، تاکسی سرویس، لاندری، اینترنت بیسیم، آکواریوم. 

هتل فردوس مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

در تور مشهد ویژه محرم 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

 

 

امکانات هتل سی برگ مشهد

 

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

 

 

در تور مشهد پاییز 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

 

هتل سی برگ مشهد

 

ورودی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

لابی هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

اتاق هتل سی برگ مشهد

 

هتل سی برگ مشهد

 

رستوران هتل سی برگ مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 

روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است تور مشهد آذر 94 كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است.تور مشهد 94 امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

 پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های خوب مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

امام زاده سید محمد(گنبد خشتی) مشهد

 

بنای تاریخی- مذهبی گنبد خشتی در خیابان طبرسی واقع شده که تا حرم امام رضا 500 مترفاصله دارد. گنبد خشتي مدفن «سلطان غیاث‌الدین محمد» است که از سادات مشهور  شهر مشهد می باشد و نسبش با هفده واسطه به امام موسی بن جعفر(ع) می‌رسد. این امام زاده شریف در سال ۸۳۲ هجري قمري وفات يافته و گنبد خشتي تور مشهد آذر 94 پس از حرم حضرت امام رضا (عليه السلام) قديمي ترين زيارتگاه مشهد مقدس است . در زمان احداث این بنای آجری، «سوره ملک» با خط خوش ثلث در زیر پوشش داخلی کتیبه شده و لبه‌های چهار ایوان نیز با سوره واقعه به قلم شیوای ریحان آراسته گردیده است. این گنبد در زمان قاجار مرمت و فضای داخلی آن با نقاشی وکتیبه مزین شد.

 

گنبد خشتی مشهد

 

 

کاخ ملک آباد مشهد

 

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت.

در تور مشهد 94 از این کاخ دیدن کنید.

پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. در تور مشهد دیدن از این کاخ زیبا فراموش نشدنی خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد تور مشهد آبان 94 از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد. تور مشهد آذر 94 از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد پاییز 94می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

 

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد 94 از این مدرسه دیدن کنید.

 

 

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

 

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد تعطیلات آبان 94 توصیه می شود.

 

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

امکانات هتل سروش مشهد؟

هتل سروش در تور مشهد لحظه آخری جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل در فاصله 300 متری از حرم مطهر واقع شده است.

امکانات هتل شروش شامل: رستوران ویژه میهمانان تور مشهد 94، لابی، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، رم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، پارکینگ، فروشگاه، گشت درون شهری و برون شهری ویژه گردشگران تور مشهد پاییز 94 و... می باشد.

این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال نیم بها و برای کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می گردد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل سروش مشهد بازدید نمایید.

 

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

موضوع : تور مشهد


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل سروش مشهد؟,نظرات درباره هتل سروش مشهد,خدمات هتل سروش مشهد,اطلاعات هتل سروش مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

امامزاده سید محمد علوی در تور مشهد لحظه آخری از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) است که آرامگاه ایشان روی یک بلندی قرار دارد. در فضای آرامگاه ایشان درختچه ها و نهال هایی قرار دارد که فضای آن محیط را خیلی زیباتر و آرامش بخش تر کرده است. آرامگاه امامزاده سید محمد علوی در تور مشهد 94 در شصت کیلومتری جاده مشهد _ تربت حیدریه قرار دارد. در حال حاضر این محیط با امکانات رفاهی نسبی از زائرین و مسافران تور مشهد پاییز 94 پذیرایی به عمل می آورد.


 

آرامگاه خواجه ابا صلت هروی مشهد

آرامگاه ابا صلت هروی مشهد

خواجه ابا صلت هروی در تور مشهد لحظه آخری خادم امام رضا (ع) بوده است , به همین دلیل آرامگاه ایشان بسیار مورد احترام مردم است. خواجه ابا صلت به دلیل اتفاقاتی که در زمان عباسیان رخ می داده است تا زمان مرگش دور از مردم و حوزه دید انظار زندگی می کرد. میهمانان تور مشهد 94 پسوند هروی به دلیل اهل هرات بودن اجدادش است. آرامگاه ایشان ابتدا به صورت مخروبه بوده اما هنگام گسترش شهر مقدس مشهد آرامگاه ایشان به صورت یک بنای چهار ضلعی و گنبدی روی آن ساخته شد. در سال های اخیر هم آرامگاه خواجه ابا صلت هروی مشهد بازسازی شد و به شکل هشت ضلعی ساخته شد و امکاناتی در این محیط برای رضایت زائرین تور مشهد پاییز 94 فراهم آمده است , مانند: رستوران , چایخانه و پارکینگ

آرامگاه خواجه ابا صلت هروی در کنر جاده و در 10 کیلومتری جاده مشهد واقع شده است.
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور مشهد


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه های معروف مشهد,دیدنی های مشهد,یازدید از مشهد,اماکن زیارتی مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36


 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور مشهد


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران های مشهد

رستوران شورورزی مشهد

این رستوران جزو یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند . این رستوران دارای سابقه درخشان در رستوران داری است . قیمت مناسب و کیفیت غذا ها متناسب با قیمت آنها از جمله مزایای این رستوران می باشد . همچنین این رستوران از فضای مناسبی برای پذیرایی برخوردار است . مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین خاطرات را رقم بزنند.

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران شورورزی مشهد

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوران زیبا لذت ببرند.

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافرانی که درهتل مشهد هستند میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

این حمام تاریخی مربوط به دوره صفوی می باشد و یکی از بزرگترین حمام های ایران است که در بازار بزرگ مشهد واقع شده است . این بنا با تلاش مهدی قلی بیک جانی قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی در اوایل قرن یازدهم ساخته شده است که به حمام شاه معروف بوده و شامل قسمت هایی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و ... می باشد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

بزرگترين و زيباترين بخش اين حمام بينه آن است که در طرح و نقشه ای مربع شکل با هشت ستون سنگي و پوشش مدور ، با نگارگری سیزده لایه ای تزیین شده است . با اقامت در هتل مشهد از این مکان زیبا دیدن نمایید.

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

دیدن این حمام زیبا برای گردشگران تور مشهد  خالی از لطف نیست .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

باغ وحش وکیل آباد مشهد تنها باغ وحش وکیل آباد می باشد و در کنار پارک وکیل آباد مشهد قرار گرفته است . این باغ وحش در سال 1339 و در زمینی به مساحت 4 هکتار ساخته شده است . در این باغ وحش حیواناتی نظیر ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند. در این باغ وحش تکثیر گونه های کمیاب و در حال انقراض نیز به عنوان یکی دیگر از فعالیت های مهم این مجموعه صورت می گیرد . همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد از این باغ وحش زیبا دیدن می کنند.

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل المپیا مشهد

هتل 2 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است .این هتل دو ستاره تاپ با داشتن اتاقهای بسیار شیک وآرامش بخش کافی شاپ ،رستوران ،لمکده ،آماده پذیرای ازمهمانان و مسافران تور مشهد میباشد . هتل المپیا یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل سهند دارای امکاناتی نظیر : لابی ،صندوق امانات ،آسانسور ،لاندری ،نمازخانه ،چایخانه سنتی ،نمازخانه ،کافی شاپ ،ماهواره ،چایخانه در بام هتل،اینترنت در لابی ،گشت درون و برون شهری ،چایخانه در بام هتل ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری 

هتل المپیا

هتل المپیا

 

هتل اسپینو مشهد

هتل دو ستاره اسپینو در خیابان عنصری شرقی با مسافتی حدود 1200 متر تا درب باب الرضا حرم مطهر ،در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است... از ویژگیهای  علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران( با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)،کافی شاپ ، سونابخار، خشک و جکوزی (یک نوبت رایگان- دونوبت ویژه بانوان و اقایان و در سوئیت های رویال استفاده اختصاصی از سونا و جکوزی)، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. همچنین اين هتل مشهد مجهز به سرویس به حرم در ده نوبت، سیستمهای صوتی و تصویری مرکزی و سایر امکانات اماده خدمت رسانی به میهمانان و زائرین عزیز می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل زیبا که یکی از بهترین هتل های مشهد است اقامت را داشته باشند.

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد.به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

 مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

 

هتل المپیا مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد 94 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه ویژه میهمانان تور مشهد 94 و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع برای میهمانان تور مشهد 94 سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد


آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26
مطالب مرتبط:

 هتل مجلل درویشی مشهد

موضوع : تور مشهد


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد,معروف ترین هتل های مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل پارس مشهد

هتل پارس تور مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس تور مشهد مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته ویژه مسافران تور مشهد، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی ویژه مسافران تور مشهد، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد,معرفی هتل های مشهد,معروف ترین هتل های مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل کوثر ناب مشهد پنج ستاره

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد 94 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد 94 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که برای میهمانان تور مشهد 94 پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ویژه مسافران تور مشهد 94 ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب مشهد : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.


مطالب مرتبط:

 هتل کوثر ناب مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوثر ناب مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل بین المللی قصر مشهد پنج ستاره

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد 94 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد 94 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد 94، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان برای میهمانانتور مشهد 94 فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار ویژه مسافران تور مشهد 94، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد است.

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قصر مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

خانه ملک مشهد

در تور مشهد 94 از این خانه دیدن کنید.خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است.

در تور مشهد 94 از بازدید این خانه لذت خواهید برد.طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 بازدید از این خانه را از دست ندهید.

 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه ملک مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد